.

BERAPI-RAPI !!!! KEMELUT HUDUD PAS DAN DAP !!!!!

PAS kini hanya lah sebuah parti yang Syok sendiri berlagak konon ramai penyokong dan pengundi , sedangkan pada hakikatnya adalah PAS adalah sebuah parti politik HINA diantara DAP dan PKR. 

Pemimpin PAS hanya pandai cakap "BERAPI-RAPI" kononya HUKUM HUDUD pasti akan dilaksanakan sekiranya FUCKATANRAKYAT memerintah negara tidak lama lagi. 

"Amaran PAS kepada saya , agar tidak mencampuri urusan dalaman parti itu adalah tidak wajar kerana PAS adalah komponen dalam Pakatan pembangkang serta Hukum Hudud bukan lah agenda utama FUCKATANRAKYAT apabila PRU-13 bakal menjelma bila-bila masa sahaja . " kata karpal kepada pemberita.

Statement yang dikeluarkan oleh Karpal Singh itu sudah cukup membuktikan bahawa Gambaran sebenar landskap politik FUCATAKANRAKYAT ketika ini masih tidak setabil.

Kemelut politik diantara pemimpin DAP dan PAS dilihat semakin teruk apabila Karpal Singh dengan berani menyatakan "LANGKAH MAYATNYA" terlebih dahulu jika ingin melaksanakan Hukum Hudud di M"sia sekiranya FuckatanRakyat berjaya memenangi 2/3 kerusi nanti. 

Namun sehingga kehari ini Penyamun parti PAS , masih berdiam diri seolah-olah , maruah perjuangan PAS tidak tercalar dan tercemar. Ini juga sudah cukup bagi membuktikan bahawa PAS hanya boneka politik kepada DAP dan PKR , walaupun perjuangan asal mereka diperkosa oleh dua ekor penyamun politik iaitu Karpal Dan Anwar Ibrahim

Share on Google Plus

About Talk With Hand

This is a short description in the author block about the author. You edit it by entering text in the "Biographical Info" field in the user admin panel.
    Blogger Comment
    Facebook Comment

1 comments:

ABE said...

Semua pejuang BN-UMNO....

mohon kerjasama untuk sentiasa upload maklumat berkaitan perjuangan parti di dalam Fb..jangan jadi penakut. terlalu banyak info berkaitan kelemahan PR yang perlu anda hebahkan...melalui pemerhatian saya, penganut PR sekarang ni banyak yang menghebahkan propoganda untuk melemahkan BN-UMNO melalui media Fb...robohkan niat jahat mereka..Malaysia akan hancur jika ianya berterusan....TAK GUNA SEKADAR BERTEKAK MELALUI BLOG..yang melawat blog hanyalah penyokong parti sahaja...tagkan semua kenalan dalam Fb agar dapat sebarkan maklumat kemusnahan yang dibawa oleh PR..HIDUP BN..