.

PANAS MELETOP !!!! YAHUDI BERTAPAK DI MALAYSIA!!!

Banyak laman blog yang telah berjaya mendedahkan siapakah sebenarnya penyumbang dana terbesar kepada NGO yang berdiri diatas nama SUARAM ' Suara Rakyat Malaysia. 

SUARAM yang menerima hampir 90% dananya daripada National Endowment For Democracy (NED) kini telah dibongkar oleh Presiden Pertubuhan Pergerakan Keadilan Sedunia (JUST) , Dr.Chandra Muzaffar yang menyatakan bahawa NED bukan sahaja menyalurkan dana mereka kepada SUARAM sahaja yang bertapak di Malaysia sahaja , malah di beberapa buah Negara-negara seperti MESIR , TUNISIA , LIBYA dan SYRIA.

Pergerakan mereka yang aktif sejak lima (5) tahun lalu bertopengkan kepada DEMOKRASI sehingga berjaya membangkitkan semangat rakyat sehingga mampu untuk menumbangkang Kerajaan sesebuah negara islam.

Kesudahanya adalah sebuah kesimpulan dpat dibuat dengan secara nyata. Walaupun ianya agak COMPLICATED untuk diceritakan di laman blog. 

SUARAM adalah antara NGO's yang bergerak aktif di Malaysia sebagai salah sebuah agen untuk memastikan Malaysia menjadi Negara Bukan Islam lagi apabila FuckatanRakyat memerintah nanti. 

Rakyat mungkin terpedaya dengan kekayaan Anwar Ibrahim yang kononya diceritakan Al-Kisahnya Anwar mendapat sumber kewanganya dari sumber syarikat2 yang membayarnya sebagai Chairman dengan nilai2 tertentu. Malangnya tembelangnya kini telah ketahui , Anwar juga adalah salah seorang penerima dana sebagai agen bagi mencetuskan kebangkitan rakyat malaysia dengan cara menabur fitnah dan pelbagai lagi asalkan usahanya berhasil untuk menjatuhkan Kerajaan Malaysia yang diperintah oleh Dato"Seri Najib Tun Abdul Razak sekarang. 

Ini juga membawa maksud adalah Anwar Ibrahim , Karpal Singh , SUARAM adalah agen terbesar kepada NED yang menari di landaian DEMOKRASI Malaysia bagi memastikan usaha mereka untuk mengkristiankan Malaysia adalah TOPENG semata-mata. 

Jika kita pergi ke ceramah yang diadakan oleh Anwar Ibrahim , PASTI anda akan mendengar perkataan DEMOKRASI yang dilaungkan oleh Anwar Ibrahim setiap kali suaranya didengari oleh rakyat yang menyokong segala tindakan yang dilakukan oleh Anwar Ibrahim tanpa membuat penilaian mengikut waras akal dengan berfikir untuk segala aspek. 

Maka , tidak hairan jika TWH menyatakan bahawa YAHUDI sudah bertapak di Malaysia , dan bergerak aktif sejak 5 tahun lalu selepas PRU-12. 


Share on Google Plus

About Talk With Hand

This is a short description in the author block about the author. You edit it by entering text in the "Biographical Info" field in the user admin panel.
    Blogger Comment
    Facebook Comment

0 comments: