.

HARUS BACA !!!!!! PAS SEMAKIN MEMBANGKAI !!!!!!

Wan Abdul Mutalib Embong , Ahli jawatankuasa PAS Pusat ,pernah menyatakan sesuatu bagi melaksanakan HUKUM HUDUD di peringkat Negeri Kelantan didalam sebuah nota Diskusi Undang-undang Tubuh Negeri kelantan pada 03 Oktober 1993. 

Nota Diskusi beserta Nota Perakuan Lujnah Panel Undang-undang dan Guaman PAS Pusat keatas Enakmen jenayah Syariah II kelantang 1993 , turut memperuntukan enakmen yang merangkumi perlaksaan HUKUM HUDUD itu sendiri , Qisas dan Takzir adalah terpelihara mengikut syarak serta TIDAK BERTENTANGAN DENGAN PERUNTUKAN PERLEMBAGAAN PERSEKUTUAN.

Menurut pengakuan yang dibuat  didalam Nota Diskusi tersebut , PAS Pusat sendiri tidak pernah memohon kepada panel Undang-undang dan Guaman yang telah dilantik oleh PAS sendiri bagi melaksanakan Hukum Hudud bagi peringkat Negeri Kelantan sedangkan Lujnah dan undang-undang dan Guaman PAS 1 adalah memutuskan sejak 1 oktober 1994 bahawa HUKUM HUDUD dan Undang-undang SAH dapat dilaksanakan diperingkat Negeri Kelantan serta tidak bercanggah langsung dengan Pelembagaan Persekutuan.

Kini jelas sudah , dimana sebenarnya kedudukan PAS apabila menjadi rakan sekutu penentang kemakmuran Negara. PAS yang selama ini telah banyak menerima jolokan perumpanaan seperti ANJING PAKATAN , BARUA PAKATAN , BABI TUNGANGGAN dan sebagainya, kini terbukti sudah bahawa ianya adalah BENAR BELAKA. 


Share on Google Plus

About Talk With Hand

This is a short description in the author block about the author. You edit it by entering text in the "Biographical Info" field in the user admin panel.
    Blogger Comment
    Facebook Comment

0 comments: