.

PANAS !!!!! PEMIMPIN MELAYU RASIS - DAP !!!!!!

Asal nama pemimpin MELAYU lah yang bersuara , pasti akan disabitkan dengan PERKAUMAN @ RASIS. Asalkan pemimpin MELAYU beragama ISLAM yang berbunyi pasti tidak akan lari di bibir DAPIG'S menyatakan bahawa itu pemimpin MELAYU adalah RASIS. 

itu lah dia taktik politik hina dina DAP mainkan dipentas politik FUCKATANRAKYAT. Yang peliknya MELAYU PAS bercakap , tidak pulak dikatakan sebagai RASIS. Apabila ada ketika pemimpin PAS yang sedang tunduk mengikut telunjuk mereka menentang pendirian DAP berkenaan HUKUM HUDUD , tidak pula si LUMPUH tu menyatakan ianya sebagai RASIS @ PERKAUMAN. 

Secara terang PAS dan DAP adalah dua parti yang mempunyai perbezaan dan jurang yang amat ketara , terutama dari aspek bangsa dan agama si penyokong tegar mereka. Mengapa tidak karpal singh menyatakan ianya sebagai rasis @ perkauman. Sedangkan Hukum Hudud yang ingin dilaksanakan adalah sebuah perjuangan PAS yang tidak pernah berubah sejak dari zaman penetangan mereka terhadap kerajaan yang sedia ada. 

Berlainan pula tanggapan DAP kepada pemimpin ALIF MIM NUN WAU. Apabila semangat bangsa sedang ditiup oleh pemimpin Melayu kepada seluruh anak bangsa yang berada disetiap pelusuk tanahair , pasti mereka akan menyatakan bahawa "PEMIMPIN UMNO ADALAH BERSIKAP RASIS" kononya. Bagaimana pula dengan sikap Lim Guan Eng di Pulau Pinang? 

Pulau Pinang yang secara drastiknya kini mengalami sebuah fenomena yang mana Orang Melayu sedang dihambat keluar dari Pulau Mutiara itu tidak pula dilebelkan sebagai RASIS @ PERKAUMAN.

Peringatan kepada DAP dan rakan sekutunya. Jangan bermain dengan api. Jangan sampai api yang menjadi permainan mereka , memakan diri mereka sendiri. perbuatan mereka ini , suatau hari nanti pasti akan membawa kepada "SEJARAH LAMAN BERDARAH KEMBALI". 

Bak kata pepatah , "JANGAN LAH ANAK BADAK DIHAMBAT-HAMBAT , KERANA ALANG BERJAWAP , TEPUK BERBALAS" . Jika kita lihat cara yang mereka telah susun atur corak pemerintahan mereka , tidak ubah seperti bagai mana peristiwa 13 mei 1969 terjadi. Cuma caranya aje yang berbeza. Jika pada 13 mei 1969 , mereka melaungkan perkataan "JAHANAM MELAYU ". Kini pula tanpa bersuara dan berada diatas jalan raya , ORANG MELAYU sudah mula dihalau keluar dari Negeri yang mereka berjaya takluki pada PRU-12 lalu. 

Itu pun rakyat tak nampak lagi , bagaimana licik mereka menyusun atur gerakan mereka , sehingga mengakibatkan orang Melayu Pulau Pinang menjadi bodoh , buta dan tuli sampai sanggup menurut apa sahaja yang ditelunjuki oleh pemimpin DAP Pulau Pinang. Umpama kata " AIR BESAR , BATU BERSIBAK " . 




Share on Google Plus

About Talk With Hand

This is a short description in the author block about the author. You edit it by entering text in the "Biographical Info" field in the user admin panel.
    Blogger Comment
    Facebook Comment

0 comments: