.

DIBACA !!!!! MAT SABU KOMUNIS IDEALISME !!!!!

Mahkamah Tinggi hari ini , mendengar kenyataan yang dibuat oleh Timbalan Presiden PAS Mohamad Sabu berkenaan dengan tujuan sebenar Parti Komunis Malaya (PKM) adalah untuk menjadikan Negara Malaysia adalah berfahaman KOMUNIS adalah sesuatu yang berada diluar kotak pemikiran Mat Sabu. 

Mohamad Sabu atau MAT SABU , dengan manis muka menyatakan bahawa diri sama seklai tidak mengetahui apakah fahman sebenar Komunis dan apakah perjjuangan Komunis sehingga ke hari ini. Sedangkan telah ramai yang tahu beliau adalah salah seorang yang sanggup bermatian bagi memastikan , bangsa Melayu sebati dengan fahaman dan gerakan komunis sejak sebelum tahun 1957 lagi. 

Perkara ini dapat dibuktikan apabila Mat Sabu sendiri yang akan hadir perhimpunan jalanan apabila setiap kali FUCKTANRAKYAT dan rakan sekutu bersetuju untuk turun kejalan raya bagi menunjukan bahawa usaha kerajaan adalah ditentang oleh rakyat. Secara terang dan bersuluh , Idea tersebut adalah datangnya dan ianya dalah cara KOMUNIS untuk menggulingkan kerajaan yang sedia ada. Jadi bagaimana pulak Mat Sabu boleh menyatakan bahawa dirinya tidak mengetahui langsung apakah tujuan sebenar PKM sehingga ke hari ini.

Mat Sabut sebelum ini pernah membuat pengakuan umum bahawa dirinya ada mengiktiraf Komunis sebelum 1957 adalah sebuah kumpulan militan yang menuntut dan memperjuangan kemerdekaan , namun hari ini Mat Serabut ni menyatakan bahawa dirinya tidak mengetahui apakah hala tuju Komunis hari ini. Ada logik ke apa yang Mat Sabut cakapkan ni.?

Ini sudah cukup untuk membuktikan bahawa Mat Sabu adalah Tim.Presiden PAS yang cetek ilmunya serta berlagak pandai. Tak ubah jugak seperti TALAM DUA MUKA @ BERMUKA-MUKA. Mula-mula cakap kenal dan tahu , last-last Mat tak kenal dan tak pernah ambil tahu langsung apakah perjuangan komunis yang sebenar, dasar lidah bercabang. 






Share on Google Plus

About Talk With Hand

This is a short description in the author block about the author. You edit it by entering text in the "Biographical Info" field in the user admin panel.
    Blogger Comment
    Facebook Comment

0 comments: