.

HARUS BACA !!!! TERUS TERANG @ TERUS TIPU RAKYAT !!!!


UMNO dan PAS sama2 tahu bahawa untuk memerintah negara kita perlu berkongsi kuasa dengan golongan kafir.

UMNO dan PAS sama2 tahu bahawa arahtuju, dasar dan sistem pemerintahan negara ditentukan bersama dan bukan oleh mana2 satu parti atau kaum mahu pun agama.

UMNO dan PAS sama2 tahu yang kekuatan dan kemampuan politik Umat Islam Malaysia belum cukup untuk meminda perlembagaan negara bg membolehkan kita melaksanakan Islam sepenuhnya.

UMNO dan PAS sama2 tahu bahawa samada BN atau Pakatan Sekular PR tidak boleh melaksanakan hudud tanpa persetujuan komponen atau sekutu masing2.

BEZA nya, UMNO berterus terang mengenai nya dan PAS mengambil langkah untuk terus menipu umat Islam mengenainya.

MCA dan DAP sama2 tahu bahawa BN atau Pakatan Sekular PR tidak boleh melaksanakan apa2 saja yg bertentangan dgn perlembagaan negara yang sedia ada tanpa persetujuan mereka (Tu sbb DAP sudah ikat PAS supaya setuju dan janji untuk sama2 DAP/PKR kekalkan dan gunapakai perlembagaan sedia ada kalau PR menang PRU akan datang)
MCA dan DAP sama2 menentang perlaksanaan Islam sepenuhnya mahu pun perlaksanaan hukum2 hudud.

MCA dan DAP sama2 perjuangkan kepentingan kaum mereka dan lain2 agama.

BEZA nya, MCA berterus terang mengenai nya dan tidak bersetuju sekiranya UMNO menipu mengenainya sebaliknya DAP terus membiarkan PAS menipu umat Isam mengenai janji2 kosong dan palsu perlaksanaan Islam malah menipu kita dgn mengatakan DAP sudah faham dan sudah setuju.

Mengapa DAP membiarkan PAS terus menipu umat Islam mengenai nya??
Sebab penipuan PAS mampu memperdaya Umat Islam supaya mengundi mereka.
DAP untung besar dengan tindakan PAS menipu umat Islam.
Share on Google Plus

About Talk With Hand

This is a short description in the author block about the author. You edit it by entering text in the "Biographical Info" field in the user admin panel.
    Blogger Comment
    Facebook Comment

0 comments: