.

PANAS BERAP !!!! PECAT ANWAR !!!!


Mengapa Che Det mengambil keputusan untuk memecat Anwar Ibrahim dahulu diatas tuduhan terlibat dengan kes liwat. 

Bagaimana jika Negara ini diperintah oleh golongan pemimpin yang mengamalkan Seks Songsang , seperti Anwar Ibrahim. Ya mungkin gah nama Anwar Ibrahim satu ketika dahulu ketika berada dikerusi pemimpin-pemimpion hebat dan agung dibarisan UMNO dan Kabinet Negara. 

Tetapi apalah maknanya , jika beliau terus memerintah dan berada dikerusi tertinggi negara , sedangkan dirinya juga lemah dari sudut Islamnya. Ya mungkin suaranya didengari seantero dunia diluar sana , umpama petir dan guruh yang berdentum , tetapi sebaliknya. 

Secara terangnya pemecatan Anwar Ibrahim , bukanlah keputusan yang dibuat oleh Che Det berseorangan , jika keputusan memcat Anwar Ibrahim dibuat oleh TUN M secara bersendirian , ya , Mungkin itu adalah agenda Tun M untuk memecat dan mengenepikan Anwar Ibrahim , tetapi situasinya yang berlaku dicara nyata adalah , keputusan pemecatan Anwar dibuat oleh Majlis Tertiggi UMNO pada ketika itu. ini lah perkara yang sebenarnya. 

Ketika anwar ibrahim menang didalam merebutkan kerusi "THE SECOND MAN " dahulu , ketika mana Arwah Tun Ghafar Baba dijatuhkan oleh Anwar Ibrahim dengan cara RASUAH !!! perkara ini diakui oleh salah seorang penyokongnya ketika di salah satu bilik di PAN PAC Hotel. 

Anwar pernah menyatakan bahawa " KERUSI NO.2 , saya dah menang , kini mcm mana pula untuk menang kerusi seterusnya". Ini sudah cukup untuk membuktikan bahawa Anwar telah menyusun geraknya sejak dari dulu lagi sehingga la kehari ini. 

Seramai 82 orang yang terlibat bersama Anwar Ibrahim dulu untuk merebut kerusi no.2 tersebut. Kini kemana perginya 82 orang tersebut. Semuanya lari meninggalkan Anwar Ibrahim kerana , mereka sedar bahawa ANwar mempunyai agenda lain. Perkara ini bukan perkara main-main , rekaan , atau nasi tambah . TWH dpt maklumat secara direct daripada orang yang terlibat dengan Anwar Ibrahim dahulu.

Menyedari akan agenda tersebut , TUN M serta ahli Majlis Tertinggi Umno pada kekita itu sepakat untuk menggurkan Anwar Ibrahim daripada memegang apa-apa jawatan dan disabitkan kesalahan dengan terlibat secara langsung dengan beberapa kes liwatnya atau sumbang mahram. 

Apakah Agenda sebenarnya Anwar Ibrahim? kini Allah S.W,T telah menunjukan siapakah Anwar Ibrahim disebalik Topeng perjuangan untuk Rakyatnya. Sehingga sanggup mengenepikan pelbagai aspek lain dan menjadi TRAITOR kepada anak bangsa , Negara dan Agamanya. 

RENUNG-RENUNGKAN >..... 




Share on Google Plus

About Talk With Hand

This is a short description in the author block about the author. You edit it by entering text in the "Biographical Info" field in the user admin panel.
    Blogger Comment
    Facebook Comment

0 comments: