.

GEMPAR !!!! BUKTI PR PULAU PINANG HILANG SOKONGAN !!!!



lagi berita dari Pulau Mutiara . 

Zahrin Mohamed Hashim yang juga Ahli Parlimen Bayan Baru (PKR) hari ini telah melutut seolah-olah minta nyawa kepada Perdana Menteri Dato Seri Najib Tun Razak selepas menyerahkan borang permohonan untuk menyertai semula UMNO bersama-sama dengan 347 orang lagi yang setia bersamanya sewaktu berada didalam PKR dulu . 

itu baru PM umum 20k unit rumah mampu milik akan dibina di Pulau Pinang bagi membantu anak Melayu yang selama 4 tahun kebelakangan ini seperti PENGEMIS , SAMPAH di bumi Pulau Mutiara dah gelabah , kecut telur Pakatanrkyat Pulau Pinang. Belum lagi PM umum yang lain. 

Tapi alhamdulillah sejak UMNO (BN) berada ditangan Najib Tun Razak , Dato' Seri tak pernah tak bagi pun bantuan kepada ahli pembangkang tegar di Pulau Pinang , yang duk kata UMNO parti HARAM , UMNO parti TOLAK ISLAM , last2 penulis tengok orang diorang jugak pun yang sibuk berbaris awal untuk dapatkan bantuan BR1M lalu. 

Ini lah sikap yang terlalu berlainan diantara pembangkang dengan kerajaan yang memerintah. Mereka cemuh , tuduh , hina lah sebanyak mana pun , Namun Majlis Janji ditepati pasti akan terus berjalan untuk membuktikan kepada rakyat bahawa tuduhan Pembangkang selama hari ini ternyata meleset dan BOHONG semata-mata. 

Tidak hairan kepada parti cina haram jaddu DAP , mana tau halal haram , inikan pula fitnah tu dah jadi makanan mereka hari-hari. Jelas mereka hanya menipu rakyat dengan sebutan angka-angka yang rakyat tidak tahu berapa jumlah sebenarnya. Kononya Lim Guan Eng menyatakan DAP ada buat rumah mampu milik untuk rakyat Pulau Pinang, tetapi malangnya ianya hanya DUSTA semata-mata. 

Kepada Dato'Seri Najib , ambil lah si zahrin dan pengikutnya tu jadi Ahli UMNO balik , jangan diberikan kedudukan kepada mereka , biar mereka berjuang balik dengan UMNO seperti mana ahli-ahli yang lain. Biar mereka laksanakan dahulu janji taat setia mereka kepada Parti. Masa tu baru mereka akan sedar dimana sebenarnya titik juang UMNO yang selama ini berjuang untuk rakyat. 
Share on Google Plus

About Talk With Hand

This is a short description in the author block about the author. You edit it by entering text in the "Biographical Info" field in the user admin panel.
    Blogger Comment
    Facebook Comment

0 comments: