.

GEMPAR !!!!!! PENEROKA FELDA TOLAK PAKATANRAKYAT !!!!


 HAR !!!! HAR !! HAR !!!!!

Relatekan cerita ini dengan apa yang telah ditulis oleh TWH semalam yang bertajuk "JANGAN GANGGU WARGA PENEROKA FELDA" yang mana amaran yang telah diberikan oleh YB.Datuk Mohamed Jidin Ahli Parlimen Setiu , Terengganu kepada PakatanRakyat. 

Semalam , Konvoi Kembara Oren yang kononya dari Persatuan Anak Peneroka Felda yang tidak reti erti bersyukur ditahan daripada memasuki Felda Selasih dekat Jertih. Warga FELDA Selasih sebulat suara untuk tidak membenarkan konvoi PakatanRakyat tersebut daripada memasuki kawasan terokaan mereka. 

Konvoi yang dikepalai oleh kaki belit Mazlan Aliman beserta dengan 80 buah kenderaan pacuan empat roda telah ditahan oleh penduduk felda Selasih kerana mereka tidak menerima kehadiran anasir pembangkang yang ingin menyampaikan dahyah palsu kepada anak-anak peneroka felda selasih. 

Ini jelas menunjukan bahawa , warga FELDA sudah mula menolak dakyah pembangkang yang lebih banyak palsu dari yang benar. Sebagai tanda terima kasih warga peneroka Felda yang telah terbela nasib mereka di bawah pemerintahan Dato'Seri Najib Perdana Menteri Malaysia , warga Felda merasakan bahawa diri mereka telah dihargai dan usaha mereka terbalas oleh kerajaan Malaysia yang telah memberikan pelbagai inesiatif termasuk lah durian runtuh yang diberikan kepada warga peneroka Felda. 

Kini , Pembangkang semakin kusut untuk meraih undi kesian dan mengharapkan belas dari warga peneroka yang masih mereka anggap masih kolot dan tidak tahu apa-apa mengenai perubahan landscape pemerintahan Negara. Tetapi Pembangkang telah silap didalam mengatur langkah mereka yang masih bangga dengan dakyah-dakyah mereka yang mereka sendiri menganggapnya benar dan betul. 

Kepada warga Peneroka FELDA , kenang lah balik jasa baik kerajaan kepada anda semua. Jangan lah terlalu mudah dan mengambil jalan pintas untuk senang seperti mana yang di khabarkan oleh PakatanRakyat . Lihat saja kepada negeri-negeri yang mereka perintah , ada yang dah masuk 2 abad dah pun memerintah , tapi masih lagi mundur. Pulau Pinang sampai ke hari ini , akhirnya Kerajaan Pusat jugak yang janjikan 20,000 unit rumah mampu milik kepada rakyat bumiputra Pulau Pinang , Selangor rakyat yang terus menanggung hutang TALAM , Kedah sampai hari ini tak jadi apa pun. Teruskan menyokong kerajaan yang sedia ada , kerana UMNO sekarang akan terus BERMUHASABAH DIRI kearah yang lebih maju dan semuanya adalah untuk RAKYAT MALAYSIA . 

Share on Google Plus

About Talk With Hand

This is a short description in the author block about the author. You edit it by entering text in the "Biographical Info" field in the user admin panel.
    Blogger Comment
    Facebook Comment

0 comments: