.

HARUS BACA !!!! JANGAN GANGGU WARGA PENEROKA FELDA !!!!


Pemimpin pembangkang dilarang sama sekali untuk mengganggu warga felda agar mereka dapat hidup didalam keadaan yang aman dan sentosa setelah apa yang telah kerajaan lakukan untuk warga felda. 

Kononya , pihak pembangkang masuk ke setiap FELDA terancang untuk memperbetulkan apa yang kerajaan pusat buat selama hari ini adalah tidak betul dan hanya untuk memenangi hati pengundi dan meraih undi warga felda semata-mata. 

Ternyata pihak PakatanRakyat mempunyai niat yang jahat semata-mata. Ini boleh dilihat dengan jelas apabila kita hadir disetiap majlis ceramah atau roadshow yang mereka anjurkan. Tidak ada langsung perkatan yang keluar dai mulut mereka , yang menyatakan perkara baik terhadap kerajaan pusat yang berjaya mengubah hidup masyarakat FELDA kini. 

Pihak pembangkang lebih sakit hati lagi apabila , dengan pendaftaran saham milik FELDA ke dalam FGVH kini telah pun membuahkan hasil serta masyarakat FELDA juga mendapat pelbagai inisiatif hasil daripada saham tersebut. Ini termasuk lah durian runtuh yang diumumkan oleh Perdana Menteri sendiri sebanyak RM15000 untuk setiap keluarga dan warga FELDA , sedangkan pihak pembangkang sedar mereka tidak mampu untuk melakukan seperti mana kerajaan pusat cuba lakukan. 

Jadi, tidak ada sebb mengapa pembangkang perlu masuk di setiap tanah rancangan FELDA yang kononya untuk memberi tahu kepada rakyat , bahawa kerajaan Malaysia adalah kerajaan korupsi , kerajaan yang zalim dan sebagainya. Malah tidak ada satu buktipun yang menyatakan bahawa kerajaan Malaysia terlibat dengan Negara ISRAEL . 

Penulis memohon agar pihak pembangkang yang terbaca blog ini , untuk membuktikan dengan sahih sejauh mana penglibatan saham FGVH dan segala perkara yang membabitkan FELDA ada pertalian dengan negara ISRAEL . Penulis MENCABAR ...!!!! 

Share on Google Plus

About Talk With Hand

This is a short description in the author block about the author. You edit it by entering text in the "Biographical Info" field in the user admin panel.
    Blogger Comment
    Facebook Comment

0 comments: