.

HARUS BACA !!!!!! PERJUANGAN TANPA KENAL ERTI SESAL !!!!


"Kalau Tok menang, Tok nak jaga hati rakyat yang menyokong Tok. Orang-orang susah, Tok nak bagi rumah kepada mereka," katanya ketika ditemui Bernama di rumahnya di Jalan Panji Alam di Kuala Terengganu.

Beliau bagaimanapun sedar hasratnya untuk bertanding sekali lagi mungkin sukar menjadi kenyataan kerana faktor kewangan selain tiada siapa mahu menjadi pencadang dan penyokongnya.

Tentu masih ramai rakyat Malaysia masih ingat Tok Mun dari Kuala Terengganu yang bertanding sebagai parti bebas pada PRU-2008 lalu . 

Perjuangan tanpa mengenal erti sesal Tok Mun ,masih ingin terus bertanding didalam PRU-13 akan datang bagi memastikan impianya terus tercapai bagi membela nasib rakyat , terutama kepada mereka yang mengalami miskin tegar. 

Tok Mun tidak ubah seperti wakil rakyat YB.Datuk Alwi Che Ahmad ADUN Kok Lanas Kelantan yang mana didalam ucapan perbahasannya didalam Perhimpunan Agong UMNO 2012 yang baru sahaja berlangsung pada minggu lalu yang mana , perkara yang menjadi keutamaan beliau adalah untuk membela nasib rakyat miskin. 

Inilah perjuangan sebenar seorang wakil rakyat , perjuangan tanpa mengenal erti penat , erti lelah walaupun usianya sudah pun mencecah keangka 93 tahun. Semangat perjuangan Tok Mun demi membela rakyat di sekitar kawasanya di Kuala Terengganu. 
Share on Google Plus

About Talk With Hand

This is a short description in the author block about the author. You edit it by entering text in the "Biographical Info" field in the user admin panel.
    Blogger Comment
    Facebook Comment

0 comments: