.

HARUS BACA !!!!! SEPAK MULA DI PULAU PINANG , NAJIB !!!!!

Dato' Seri Najib Tun Razak akan membawa gelombang terakhir   tahun ini untuk Pulau Pinang dimana , anggaran 50,000 orang akan turut hadir di perhimpunan pagi ini , sebagai tanda sokongan rakyat Pulau Pinang untuk memastikan PRU-13 akan datang Pulau Pinang akan dapat dirampas kembali oleh Barisan Nasional.

Menurut sumber "TWH"- The Malaysian Insider , menyatakan bahawa , Barisan Nasional Pulau Pinang perlu memastikan 17 kerusi Dewan Undangan Negeri adalah milik Barisan Nasional dan 5 kerusi lagi adalah bagi melengkapkan 22 kerusi daripada jumlah keseluruhan kerusi yang bertanding di Pulau Pinang adalah 40 kerusi bagi memastikan DAP akan undur diri.


BN kini hanya mempunyai 11 kerusi Dewan Undangan Negeri melalui Umno sebagai Gerakan, MCA dan MIC hilang semua kerusi mereka dalam pilihan raya umum 2008 yang menyaksikan DAP dengan sekutu PKR dan PAS memenangi 29 kerusi.

Pengerusi BN negeri Teng Chang Yeow berkata, Barisan Nasional telah bekerja keras untuk memastikan semua parti komponen bekerja keras dan telus sehingga keperingkat akar umbi untuk mendapatkan kembali sokongan daripada pengundi walaupun DAP masih memegang kekuasaan di kawasan bandar.

"Terdapat keyakinan di peringkat akar umbi sekarang tetapi barisan perugas BN perlu terus bekerja keras sehingga ke hari mengundi untuk memastikan kita mendapat kembali Pulau Pinang," katanya. (Seterusnya)




Share on Google Plus

About Talk With Hand

This is a short description in the author block about the author. You edit it by entering text in the "Biographical Info" field in the user admin panel.
    Blogger Comment
    Facebook Comment

0 comments: