.

HARUS BACA !!!! AHLI TIDAK SETERU DENGAN PUCUK PIMPINAN !!!!!!


Melalui laporan akhbar ini , jelas menunjukan bahawa , ahli PAS sudah tidak sehaluan lagi dengan apa yang diperjuangkan oleh Parti yang mereka harapkan memperjuangkan Islam di Malaysia.

Sekumpuluan Ahli PAS semalam berkumpul bagi menandakan bantahan mereka kepada Pengerusi DAP yang meminta agar dikaji semula penggunaan kalimah Allah kepada bukan islam khusunya didalam kitab Bible versi bahasa Melayu yang bakal diterbitkan. 

Secara jelasnya pucuk piminan PAS bersetuju untuk membenarkan penggunaan Kalimah ALlah didalam Bible versi bahasa Melayu tersebut tanpa mengambil kira bahawa perjuangan PAS selama hari ini adalah sebuah perjuangan yang sia-sia . 

Mohamed Hafiz bekas ketua pemuda PAS Negeri , menyifatkan bahawa tuntutan Karpal Sigh terhadap majlis Syura ' Ulama PAS itu adalah sebagai tuntutan yang BIADAP serta cuba mencampuri urusan agama islam . 

Apa yang menjadi kekesalan didalam setiap jiwa ahli PAS pada hari ini adalah , mengapa begitu mudah Majlis Syura Ularmak PAS membuat pusingan balik (UTURN) didalam isu kalimah Allah ini , serta meluluskan permintaan DAP agar kalimah ALlah boleh digunakan didalam Kitab bible. 

Kini semakin jelas apa yang diperjuangkan oleh PAS hanyalah sebuah perjuangan yang hanya mementingkan kepuasan hati dan diri mereka yang berkepentingan sehingga terpaksa MENJUAL AGAMA demi perjuangan PAS yang semakin hari , semakin dipandang jijik oleh masyarakat. 

Share on Google Plus

About Talk With Hand

This is a short description in the author block about the author. You edit it by entering text in the "Biographical Info" field in the user admin panel.
    Blogger Comment
    Facebook Comment

0 comments: