.

GEMPAR !!!! KENYATAAN DOA MAKAN TUAN !!!!

Lihat bagaimana kenyataan yang dibuat oleh ANWAR IBRAHIM dengan kefasikan dirikanya dihadapan bangsa cina ketika menghadiri majlis Sambutan Tahun Baru Cina anjuran PKR Sabah. 

Diri Anwar kini , semakin terdesak dengan sokongan dari bansga melayu kerana telah meluat dengan peranginya yang semamngnya gemar menyampaikan fitnah merata-rata. 

Dua sahabat politiknya Nik Aziz dan Hadi Awang juga dikecam dan dihina dengan perkataan-perkataan yang tidak sepatutnya keluar daripada mulutnya sebagai rakan sekutu politik PR.

Anwar yang menyifatkan  bahawa Nik Aziz Nik Mat sudah tidak faham agama adalah satu tamparan hebat kepada Mursydul Am PAS tersebut. " Nik Aziz sudah tidak faham agama ". Begitu juga lontaran kata oleh Anwar Ibrahim yang menyatakan bahawa Hadi Awang juga bertindak seperti lalang dan tidak berpendirian tetap didalam isu Kalimah Allah yang semakin hangat diperkatakan ketika ini. 

kini semakin jelas bahawa Anwar ibrahim (PKR) hanya memperdayakan PAS dan mempergunakan PAS. Anwar yang masih tegak berdiri dengan pendirianya bagi memastikan kalimah Allah diguna pakai didalam Bible bahasa melayu , memggunakan isu tersebut untuk membuktikan bahawa dirinya adalah layak untuk menjadi PM apabila PR menang didalam PRU-13 akan datang. 

"DOA MAKAN TUAN "itu sahaja ungkapan yang patut diberikan kepada PAS yang pernah mendoakan kehancuran UMNO (BN). Doa yang dibaca oleh Adik Nik ziz sambil berlinangan air mata perjuangan yang sia-sia , kini memakan diri abangnya sendiri apabila Anwar Ibrahim sendiri yang menjatuhkan maruah abangnya dihadapan khalayak yang berbangsa cina di Sabah. 




Share on Google Plus

About Talk With Hand

This is a short description in the author block about the author. You edit it by entering text in the "Biographical Info" field in the user admin panel.
    Blogger Comment
    Facebook Comment

0 comments: