.

GEMPAR !!!! SAKIT JIWA !! NAJIB TERIMA JEMPUTAN KE CHINA !!!!!


YAB Perdana Menteri pada hari ini diberitakan menerima jemputan untuk hadir ke majlis sambutan tahun baru Cina anjuran Persatuan Pendidikan Cina Dong Zong.
Ini adalah satu detik bersejarah kerana PM adalah Perdana Menteri pertama yang menyahut jemputan persatuan yang selalu mendesak Kerajaan tersebut.
Kehadiran PM juga telah menggusarkan Anwar dan sekutunya. Dikhabarkan selepas PM menjawab akan hadir ke majlis tersebut, Anwar telah kelam kabut menghubungi persatuan tersebut menyatakan mahu hadir sama.
Untuk rekod, Dato’ Seri Najib adalah seorang pemimpin yang tidak pernah mengenepikan mana2 kaum. Malah ketika beliau menjadi Menteri Pelajaran beliau telah banyak membantu perkembangan sekolah-swkolah aliran Cina.
Umum tahu Perdana Menteri telah melakukan pelbagai cara bagi menaikkan tarf pendidikan pelbagai kaum di Malaysia, terutama sekali kaum kedua terbesar di Malaysia yakni cina. Pertemuan bersama NGO di sana turut dijadualkan yang antara lain bagi menaiktarafkan sistem pembelajaran sekolah jenis kebangsaan disini. Pertemuan ini juga adalah dari jemputan Persatuan Jawatankuasa Sekolah Cina Bersatu Malaysia (Dong Zong) itu sendiri. 

Apa yang menarik perhatian aku, kenapa bangNuar begitu teruja dan takut dengan Lawatan ini? Adakah selepas rancangan memalukan PM pada konsert Psy tidak berjaya, Anwar cuba menjadi HERO cina dengan berlumba ke china bersama sekutu karatnya DAP? Adakah BanrNuar juga dapat jemputan itu?

SUMBER :OHPOLITIK


Share on Google Plus

About Talk With Hand

This is a short description in the author block about the author. You edit it by entering text in the "Biographical Info" field in the user admin panel.
    Blogger Comment
    Facebook Comment

0 comments: