.

GEMPAR PENDEDAHAN !!!!!!!!!! PERKOSA AGAMA SEBAGAI JALAN KEMENANGAN PRU-13 !!!!!!


Lihat !!!! Apakah pendirian Anwar Ibrahim The Pak Skheik ini sama dngan pendapat yang telah dikeluarkan oleh Ustaz Haron Din . Ternyata terlalu jauh bezanya pendirian Anwar Ibrahim dan PAS. 

Kalau ini pun masih ada yang keliru dengan polimik politik Pakatan Haram Jadah , Apa maksud Anwar Ibrahim ini jika di dengari betul-betul ? 

Jawapanya adalah ANWAR juga menyokong penggunaan kalimah Allah didalam bible versi bahasa malaysia. itu lah jawapanya yang paling TEPAT. Kerana menyedari bahawa undi mejoriti tidak lagi berada ditangan MELAYU. 

Kerana ingin menang didalam PRU-13 menggadaikan agama adalajh perkara biasa pada Anwar Ibrahim. ini lah sebbnya kenapa DAP semakin besar kepala dan meneruskan agenda mereka untuk menggunakan kalimah Allah didalam kitab bible kristian. 

Seorang Munafik bercakap dikhalayak ramai yang mejoritinya adalah Melayu ISLAM dan yang hadir juga BERSORAK GEMBIRA menyokong apa yang diperkatakan oleh Anwar Ibrahim. Tetapi adakah anda semua perasan , kenapa nama Syed Al-Qardawi punya nama tak keluar langsung jika benar isu Kalimah Allah ini diberi perhatian oleh negara luar. ?? 

Renung-renungkan ...  
Share on Google Plus

About Talk With Hand

This is a short description in the author block about the author. You edit it by entering text in the "Biographical Info" field in the user admin panel.
    Blogger Comment
    Facebook Comment

0 comments: