.

MENGAMUK !!!! HASIL KARYA KUKU BESI DIPOLITIKAN!!!



KECOH !!!!! 

Kuku Besi pencinta seni fotografi mengamuk apabila,hasil karyanya diguna pakai oleh cybertrooper pembangkang untuk dijadikan bahan politik pembangkang tanpa meminta izin dari pemilik sebenar hasil karya tersebut. 

Sungguhpun telah dinasihatkan oleh KUKUBESI sendiri untuk tidak menggunakan hasil karyanya didalam arena politik,namun nasihat tersebut tidak diendahkan oleh cyber-trooper tersebut.Nasihat tersebut jelas diberikan oleh Kukubesi kepadanya didalam mesejnya secara terus kepada pemilik akaun FB yang bernama KING JASON.

Apa yang lebih MEMANASKAN keadaan lagi apabila hasil tersebut diubah "WATERMARK"nya yang asli iaitu KUKUBESI kepada namanya sendiri.Ini lah hakikatnya para bloggers dan cybertroopers pembangkang.Merampas , menciplak itu perkara biasa pada mereka.Demi perjuangan parti mereka,sanggup lakukan apa sahaja asalkan mereka nampak BAGUS !!! NAMPAK HEBAT !!! sedangkan mereka adalah umpama TIN KOSONG sahaja. 

ps: Bro kukubesi,sabar manusia itu ada batasnya. SAMAN !!!!!! 

sumber : HEADBOMB 



Share on Google Plus

About Talk With Hand

This is a short description in the author block about the author. You edit it by entering text in the "Biographical Info" field in the user admin panel.
    Blogger Comment
    Facebook Comment

0 comments: