.

GEMPAR !!!! PAK NUAR MENGAMUK BILA TAHU TERDEDAH SEMUANYA !!!!!


Terperanjat TWH bila sahabat bloggers TWH memberi tahu bahawa Anwar Ibrahim sedang berang semalam kerana mendapati bahawa ada DURI DALAM DAGING yang sudah mendedahkan aktiviti sulitnya didalam pertemuannya bersama Misuari pada 17/07/2012 lalu.

Jika benar dan sungguh bagikata oleh sahabat TWH tu, maka kini RAKYAT MALAYSIA perlu memikirkan sesuatu untuk memastikan bahawa PRU-13 nanti siapakah yang lebih layak untuk dipilih sebagai pemacu kemajuan negara untuk masa akan datang. 

"INI KALI LAH " Slogan yang patut dibuang jauh-jauh dari pemikiran kita yang mungkin telah dimakan dan dihasut oleh Anwar dan konco-konconya dengan pelbagai fitnah dah Auta yang terlalu jijik untuk kita makan. 

DIkhabarkan, selepas ini ada lagi gambar-gambar lain yang akan didedahkan dan dikeluarkan  untuk menjadi bahan rakyat untuk terus berfikir .... dan mempersoalkan .. MENGAPA ANWAR BERJUMPA MISUARI "KETUA MILITIAN MNLF SULU " .

sumber :mymassa.blogspot.com  

Share on Google Plus

About Talk With Hand

This is a short description in the author block about the author. You edit it by entering text in the "Biographical Info" field in the user admin panel.
    Blogger Comment
    Facebook Comment

2 comments:

Anonymous said...

Jeng jeng jeng...sedikit demi sedikit rahsia si Anuar Jose Rizal terbongkar...cari lagi bukti penglibatan si Anuar dgn penceroboh Lahad Datu supaya rakyat yg mengadili sendiri si penghianat negara..

Anonymous said...

Inikalilah.....Die With Keyboard