.

GEMPAR !!!!! KITA SIANG TOLAK KEPIMPINAN ANWAR IBRAHIM !!!!!



Dalam siri kempen untuk Gelang Patah, calon DAP Lim Kit Siang beberapa kali sengaja bertanya soalan kepada penyokong-penyokong PR tentang siapakah yang jadi pilihan rakyat untuk jawatan PM. Kit Siang menyebut empat pilihan iaitu Najib Razak, Muhyiddin Yassin, Tun Mahathir Mohamad dan Abdul Hadi Awang, yang mana disambut dengan “Hadi Awang” oleh penyokong-penyokong.

Kenapa Kit Siang tidak menyebut nama Anwar Ibrahim? Ini menimbulkan pelbagai persoalan. Terasnya Kit Siang sendiri tidak mahu Anwar Ibrahim menjadi PM. Ini juga boleh dilihat sebagai usaha Kit Siang menjawab persoalan yang ditimbulkan oleh lawan beliau calon BN Datuk Ghani Othman jika masyarakat Cina mengundi DAP bermakna mereka menyokong Hadi Awang sebagai Perdana Menteri.

Macam mana ni? Kata Pakatan Rakyat tapi nampaknya masih tak bersepakat lagi nak memilih bakal PM seandainya PR berjaya dalam PRU 13 nanti. Issshhh!!! Susah rakyat nanti kalau kerajaan yang dibentuk asyik bertelagah dan tak sehaluan dalam membuat keputusan. Yelah bila 1 Perahu ada 3 Nakhoda silap-silap boleh tenggelam perahu tersebut.

So buat pengundi semua sepatutnya dah Nampak dan dah tahu parti mana yang lebih layak memimpin dan mentadbir Negara kita tercinta Malaysia.

Sumber:radiokarat85.blogspot.com

Share on Google Plus

About Talk With Hand

This is a short description in the author block about the author. You edit it by entering text in the "Biographical Info" field in the user admin panel.
    Blogger Comment
    Facebook Comment

0 comments: