.

GEMPAR !!!!! LIM KIT SIANG dan LIM GUAN ENG SAKIT JANTUNG KALAU TERBACA ARTIKEL INI !!!!!

Pendedahan yang dibuat oleh Bekas Ahli DAP Pulau Pinang yang mengaku bahawa dirinya satu masa dahulu pernah menjadi barua dan orang suruhan DAP bagi menjahamankan Orang-orang Melayu di Pulau Pinang. 

Terbongkarnya rahsia dan agenda utama DAP kali ini, membuatkan LIM GUAN ENG dan LIM KIT SIANG berada didalam sebuah kemelut dan kekusutan apabila sudah ada yang bersuara berkenaan dengan agenda utama DAP yang bertungkus lumus utk menjatuhkan kerajaan sedia ada. 

Mohammed Razali Abdul Rahman mantan Pengarah Strategi Hal ehwal orang melayu dan Islam DAP menyatakan bahawa, dirinya selalu dipergunakan oelh DAP untuk menjatuhkan orang-orang melayu terutama di Pulau Pinang.

Memang wajarlah sekiranya CEC DAP dipertikaikan oleh ROS , memang wajar jugalah sekiranya rakyat seluruh Malaysia menolak kepimpinan DAP.

Pelbagai agenda dan sebab telah disusun rapi oleh DAP demi melihat bangsa MELAYU mundur dan ditinggalkan didalam arus pembangunan Pulau Pinang. Waajarlah mengapa Projek Perumahan RAkyat tidak berlaku di Pulau Pinang jika ini adalah agenda utama mereka. Membina rumah "Highrise" yang berharga ratusan ribu ringgit yang tidak mampu untuk orang-orang melayu golongan pertengahan dan bawahan untuk memilikinya. 

Jika dibandingkan dengan kerajaan yang dipimpin oleh Dato'Seri Najib,terlalu jauh perbezaan dan jurangnya tentang apa yang telah kerajaan sediakan untuk memastikan rakyat berada di dalam Zon kehidupan yang selesa. 

WAJARLAH , satu perubahan itu perlukan dilakukan mengikut masa yang sesuai serta perkembangan arus permodenan negara. Tetapi pokok dan asasnya sudah pun dilaksanakan oleh kerajaan Barisan Nasional. 



Share on Google Plus

About Talk With Hand

This is a short description in the author block about the author. You edit it by entering text in the "Biographical Info" field in the user admin panel.
    Blogger Comment
    Facebook Comment

1 comments:

Tengku Ramli said...

"MASIH KAH ORANG MELAYU DAN JUGA PIHAK BERKUASA (SEMUA BERBANGSA MELAYU) BERDIAM DIRI BERPELUK TUBUH SAMBIL BERSILA PANGGUNG HANYA MENANTI BERLAKUNYA PERISTIWA TERSEBUT BERLAKU BARU TERHEGEH-HEGEH MENCARI PAYUNG SEDANGKAN HUJAN LEBAT TELAH MEMBASAH KUYUP TUBUH BADAN DALAM KESEJUKAN........!!!!!!!"