.

PERLU BACA !!!!! DESAKKAN TERHADAP IBDILLAH !!!!


2.5 juta Pengundi Muda yang Aktif sebagai Facebookers yang perlu diselamatkan undi mereka , ada pula pihak yang tidak bersetuju dengan medium yang digunakan sedangkan , parti pihak lawan sedang hentam UMNO secara radikal dan menggunakan medium media sosial. 

Idbillah Ishak menyatakan bahawa ianya seolah-olah tidak penting dan tiada guna langsung didalam memberi impak kepada pengguna FB yang bakal mengundi pada PRU-14 nanti.

Sedar dengan tidak bahawa medium itu sangat penting sebagai penyampai secara terus kepada golongan muda. Jangan ingat dah hebat sangat boleh bercakap depan khalayak muda sahaja tanpa ada impak yang ditinggalkan kepada mereka agar mereka terus menyokong kepada perjuangan anak bangsa. 

Dengan cara apa kamu nak lakukan untuk mendapatkan undi Muda didalam PRU-14 akan datang, BERSEMUKA ??? adakah menjanjikan akan meninggalkan kesan kepada pengundi muda?? 

Come on la bro .. open your eyes ... see what happen now ... 

Semua orang sudah jadi pengamal media sosial.Ini adalah medium yang terbaik ketika ini untuk menyampaikan apa hasrat dan usaha kerajaan terhadap rakyat. Oppositionsite telah pun menggunakan medium ini sejak awal internet masuk ke Malaysia lagi. Itu pun kalau sedar dan tahu kes yang melibatkan telekom pada ketika itu. 



OPEN YOUR EYES LA BRO ..... 

YB . KHAIRY JAMALUDDIN PERLU AMBIL SERIOUS ISU INI .. 
Share on Google Plus

About Talk With Hand

This is a short description in the author block about the author. You edit it by entering text in the "Biographical Info" field in the user admin panel.
    Blogger Comment
    Facebook Comment

0 comments: