.

HARUS BACA !!!!!! CUACA BURUK -KEDALAMAN LAUTAN HINDI OPERASI TERHENTI !!!!

PERTH - Cuaca buruk yang mengakibatkan arus lautan hindi meningkat serta menghasilkan ombak setinggi 4 ke 6 meter adalah punca utama operasi mencari pesawat MH370 terhenti dilokasi terakhir pesawat tersebut dikesan oleh setelit United Kingdom. 

Operasi yang melibatkan 11 pesawat dan lima kapal, terpaksa ditangguh apabila keadaan cuaca semakin merosot menjelang tengah hari.Pagi ini, AMSA dalam satu kenyataan menyebut operasi hari ini dibahagi kepada dua kawasan dalam zon pencarian yang sama meliputi keluasan 78,000 kilometer persegi.

Berdasarkan kaedah analisis yang tidak pernah dilakukan sebelum ini menggunakan data satelit Inmarsat dan siasatan Cawangan Siasatan Kemalangan Udara United Kingdom (AAIB), pesawat itu dirumuskan terbang di sepanjang koridor selatan dan kedudukan terakhirnya di tengah-tengah Lautan Hindi, barat Perth.

Kedalaman Selat lautan Hindi 



Info terbaru mh370: lautan hindi yang mempunyai kedalaman sehingga mencecah 6000 meter menyimpan seribu satu tanda tanya.Apakah isi didalamnya.
Luas Kawasan
Panjang Pantai: 66,526 km
Titik ketinggian:
  • Titik terendah: Palung Jawa -7,258 m
  • Titik tertinggi: permukaan laut 0 m

Kedalaman yang menyamai 7 kilometer jalanraya ini amatlah mustahil sekiranya ada tenaga manusia yang mampu untuk menyelam sehingga kedasar. Ini adalah kerana tekanan udara yang akan mengakibatkan salah satu daripada anggota manusia akan gagal berfungsi dengan baik antaranya adalah gegendang telinga pasti akan pecah kerana mengalami tekanan udara yang sangat tinggi.

teruskan membaca Talkwithhand.blogspot.com 





   



Share on Google Plus

About Talk With Hand

This is a short description in the author block about the author. You edit it by entering text in the "Biographical Info" field in the user admin panel.
    Blogger Comment
    Facebook Comment

0 comments: