.

BIADAP !!!!! LAKARAN MAYAT ROSMAH MATI TERHEMPAS !!!!!

Biadab dan keterlaluan! Itulah yang dapat dilabelkan pada seorang pengguna Facebook yang menggunakan akaun Syed Saifullah. Tindakan yang melampau melangkaui batas kemanusiaan dengan membuat fitnah dan menghina isteri Perdana Menteri, Rosmah Mansur.

Rosmah sendiri tahu, betapa dirinya dibenci oleh segelintir manusia yang hanya menjadikan dirinya sebagai bahan untuk mencemarkan imej suaminya sebagai Perdana Menteri Malaysia. Tetapi jika sampai mendakwa dirinya telah mati, ini pastinya menyedihkannya.


Entah apa yang bermain di benak pemikiran Syed Saifullah. Entah apa silap Rosmah terhadap dirinya. Entah-entah berjumpa dengan Rosmah pun Syed tak pernah apatah lagi mengenal budi hati Rosmah.

Inilah masalah masyarakat negara kita bila sudah terlalu taksub dengan politik kepartian, sampai sanggup menghina memfitnah orang yang tidak berdosa.

Harap PDRM dan SKMM akan mengambil tindakan tegas terhadap lelaki berkenaan. Jika ada yang berminat nak berkenalan dengan Syed, hubunginya di nombor 0134928564.
Share on Google Plus

About Talk With Hand

This is a short description in the author block about the author. You edit it by entering text in the "Biographical Info" field in the user admin panel.
    Blogger Comment
    Facebook Comment

0 comments: