.

PENDEDAHAN TERKINI !!!!! JENTERA PERANG AMERIKA SIAP SEDIA MENYERANG ASIA !!!!









Lihat sejauh mana kelengkapan perang yang telah disusun atur oleh Amerika yang bertapak di Diego Garcia. 

Diego Garcia adalah sebuah lokasi yang sengaja di pilih oleh Amerika untuk memastikan ketenteraan mereka berada didalam kawasan asia tenggara sekiranya berlaku perang diantara 2 kuasa besar dunia.

Memandangkan Diego Garcia dahulunya adalah hanya berting pasir, maka berting pasir tersebut telah pun ditambak dan kini ianya telah menjadi sebuah pulau dan pengkalan tentera Amerika.

Logiknya untuk apa Amerika menambak berting pasir tersebut jika tidak mempunyai sesuatu agenda dan kepentingan kepada Amerika.

CHINA .

Mengapa China ? Mengapa Amerika ada pengkalan di Singapura ? 

Pendedahan demi pendedahan demi pendedahan akan dibuat .Bagi menunjukan bagaimana bijaknya Kepimpinan Negara Malaysia didalam menangani isu-isu besar yang sering kali dipersoalkan oleh rakyat berfahaman pembangkang.

Selama hari ini, keselamatan negara sering dipersoal oleh pembangkang termasuk lah mendesak Dato'Seri Zahid Hamidi mendedahkan dan mengumumkan sejauh manakah selamatnya Malaysia dari ancaman kuasa-kuasa besar dunia.

Alangkah bodohnya manusia bernama Anwar Ibrahim. Permainannya kini telah dihidu oleh sesetngah pihak yang begitu detail dan mengkaji setiap gerak langkahnya didalam menuju menjadi seorang perdana menteri di Malaysia.

Nantikan pendedahannya akan datang. 

Apakah hubungan sulit Anwar dengan negara2 yahudi ?

Mengapa Sistem dan kekuatan ketenteraan Negara sering dipersoalkan oleh nya di Parlimen ? 


dan pelbagai lagi. 









Share on Google Plus

About Talk With Hand

This is a short description in the author block about the author. You edit it by entering text in the "Biographical Info" field in the user admin panel.
    Blogger Comment
    Facebook Comment

0 comments: