.

KHAS PRK DUN PENGKALAN KUBOR : Calon Barisan Nasional Punyai Cinta Dengan Bekas Pelajar !!!!!


Tampil dengan menegaskan bahawa dirinya tidak pernah melakukan perkara yang di Fitnah oleh parti pembangkang apabila menyatakan dirinya tidak pernah menjalinkan hubungan sulit dengan pelajarnya sepanjang menjawat jawatan sebagai Penolong Pegawai Pendidikan Daerah Tumpat Kelantan, 

Dirinya sendiri yang telah menjangkakan bahawa perkara tersebut akan berlaku kepada dirinya kelihatan tenang menghadapi perkara tersebut. Namun didalam ketenangan tersebut,Calon Barisan Nasional tersebut Ustaz Mat Razi Mat Ail membuat laporan polis diatas fitnah keatas dirinya yang menjadi sebutan parti pembangkang PAS di pentas politik PAS.

Politik fitnah murahan sememangnya menjadi trendy kepada parti pembangkang dengan sengaja menyampaikan fitnah kepada pihak lawan itu adalah perkara biasa. PAS adalah sebuah parti yang memperjuangkan perjuangan islam di Malaysia secara jelasnya menunjukan bahawa umpama kata "Indah Khabar Dari Rupa "

PAS yang terpengaruh dengan cara dan langkah rakan tahaluf Siyasinya DAP dan PKR,dilihat semakin terikut-ikut cara kedua-dua pemimpin Pembangkang tersebut.Adakah PAS terdesak di Pengkalan Kubor ?  


Share on Google Plus

About Talk With Hand

This is a short description in the author block about the author. You edit it by entering text in the "Biographical Info" field in the user admin panel.
    Blogger Comment
    Facebook Comment

0 comments: