.

ERMA FATIMA BAKAL BERCERAI


Erma Fatima atau Fatima Rahmad 47, yang juga pengarah filem terkenal di Malaysia dikhabarkan bakal bercerai dengan suaminya Bade Azmi kerana tidak dapat menerima kehidupan yang terpaksa bermadu setelah suaminya berkahwin dengan seorang wanita yang berasal dari Pahang. 

Perkahwinan diantara Erma dan Bade yang tidak dikurniakan zuriat selama 25 tahun, dikatakan menjadi punca kepada suami Erma berkahwin dengan Aida yang berasal dari Pahang serta dikurniakan cahaya mata yang diberi nama Jihad yang kini berusia 6 bulan. 


Ketika Erma ditemui di Istana Budaya semalam, beliau menafikan perkhabaran bahawa dirinya akan bercerai dengan Bade Azmi yang bertarikh mahkamah pada 11 Jun 2015 di Mahkamah Syariah Gombak Timur hari ini.

Bade Azmi ditanyakan persoalan yang sama berkeaan dengan perkara cerai tersebut menyatakan bahawa beliau masih sayangkan Erma serta menyatakan 
“Kita jumpa esok (Khamis). Kalau ada esok… adalah…” 



 
Share on Google Plus

About Talk With Hand

This is a short description in the author block about the author. You edit it by entering text in the "Biographical Info" field in the user admin panel.
    Blogger Comment
    Facebook Comment

0 comments: